Kaip sumušti bet kurio pabėgimo kambario rekordą?

Pirmiausia galvokite paprastai, nereikia savęs apkrauti papildomomis sąmokslo teorijomis. Supraskite tai, kad dauguma  pabėgimo kambarių  yra kūriami taip, kad paprastas, eilinis žmogus turėtų galimybę iš jo ištrukti per valandą.


Gerai padarytame escape room’e jums nereikės kažkokių papildomų žinių, viską įmanoma atlikti su tuo, kas yra kambaryje.  Jeigu jums nepavyksta padaryti užduoties, vadinasi,  kad dar neradote visų reikiamų priemoni
ų ar įrankių. Atsitraukite ir grįžkite pora žingsnių atgal, gal jums reikia dar kažko, kad galėtumėte pasiekti tikslą.


Pirmas dalykas, kuris turėtų rūpėti komandai užėjus į kambarį, yra išsiskirstyti ir surasti visus paslėptus daiktus bei užuominas.  Dažna klaida – užuominų ieškojimas tam visai netinkamose vietose, pavyzdžiui, bandoma išrinkti šviestuvus ar  ventiliacijos sistemą, kilojami baldai ir tt.  Gerai įrengtuose pabėgimo kambariuose, radus užuominą, dažniausiai būna aišku, jog tai ji, o ne šiaip dekoracija.


Pasaulyje, be abejo, daug galvosūkių kambarių, kuomet kambarių kūrėjai  specialiai sugalvoja papildomų užduočių, kurios skirtos tik suklaidinti komandoms,  bet  dažniausiai tokių dalykų vengiama, nes tai prailgina žaidimo laiką ir erzina žaidžiančias komandas.


Kambaryje radus kažkokį daiktą ar užuominą reikia ją dėti į visiems matomą vietą ir apie rastą daiktą informuoti kitus komandos narius. Nereikėtų tiesiog vaikščioti su rastu daiktu rankose nieko nesakant.


 Dauguma pabėgimo kambarių yra sugalvoti taip, kad vienas daiktas atlieka vieną funkcija arba vienas raktas atrakina vieną spyną. Patartina panaudotus daiktus ar raktus dėti į šalį, kad nepasimestumėte, kas jau buvo pritaikyta, o ko jums dar gali prireikti.

 

Pats didžiausias stabdis komandoms trukdantis mušti rekordus yra bloga komunikacija tarpusavyje; pati geriausia taktika – pasiskirstymas rolėmis. Protingiausia būtų paskirti vienam komandos nariui lyderio rolę. Lyderis turėtų buti informuotas apie tai, ką komandos nariai randa kambaryje ir jis turėtų nukreipti kitus komandos narius tinkama linkme. Pavyzdžiui  žaidėjas rado seifą kuriam atidaryti reikia keturių skaičių kombinacijos. Jis tai raportuoja lyderiui, o lyderis visiems pasako, kad visi susikoncentruoų ties keturių skaičių ieškojimu. Kažkasm radus vieną iš reikiamų skaičių, lyderis informuoja visą komandą, kad rastas skaičius penki, kuris buvo išraižytas ant stalo kampo. Likę komandos nariai, išgirdę tai, nebeieškos skaičių ant to stalo kampo ir negrįš prie to paties radinio.

 
Pasiskirstyti rolėmis yra tikrai gera strategija, bet jeigu nutinka taip, kad žmogus negali išspręsti jam skirtos mįslės  nereikėtų jo varginti ir liepti bandyti vis iš naujo.  Keiskitės rolėmis, gal tai ko nesuprato vienas, kitam bus savaime aišku.


Dar vienas svarbus akcentas – visada įdėmiai klausykitės ką jums pasakoja žaidimo vedėjas, nes istorijos ar taisyklės susakytos prieš žaidimą yra sukurtos ne tik dėl pramogos, bet tuo pačiu jos savyje turi užuominų, kurios jums padės galvosūkių sprendime. Nebijokite bendrauti su escape room vedėjais, visada galite prieš žaidimą pasiklausti ko jum tikėtis – ar ieškoti raktų ir spynų, ar vienas daiktas yra naudojamas tik vieną kartą…  Jeigu matote, kad užstrigote, jau geriau pasinaudokite galimybe ir paprašykite užuominos vedėjo,  tam jis ir yra. Juk  atėjote linksmai praleisti laiką, o nuotaiką tkrai sugadins mįslė, kurios niekas negali išspresti.


Tikimės pasinaudoje šiais patarimais gal net netikėtai sau sumušite pabėgimo kambario rekordą.