Pagalbos ir užuominos pabėgimo kambaryje

Bet kuris asmuo gyvenime susiduria su netikėtumais ir sunkumais, kuriuos reikia įveikti. Dažnai atsimušama į sieną, o už jos tikslas. Norint įveikti užtvarą, prisireikia pagalbų ar užuominų, kurių būdai bei tipai labai skirtingi: žmogaus įsiterpimas, šaltinių nauda, aplinkos įtaka… Išmokus tinkamai filtruoti ir pritaikyti pagalbas bei užuominas, rezultatas pasiekiamas net nejaučiant kad kažkaip buvo padėta. Visa tai išmokstama , pritaikoma ir supažindinama pabėgimo kambario pramogos metu.

Klientai dažnai nori įveikti pabėgimo kambarį be žaidimo prižiūrėtojo įsitraukimo, tačiau nesitikėkitepuikaus rezultato iškart. Kiekvienas pabėgimo kambarys itin skirtingas,  turi savų niuansų, spąstų ir gudrybių… Viskam būti pasiruošusiam ne visai įmanoma, tad pagalbos ar užuominos galvosūkių kambary yra neišvengiamos.

Padėti žaidėjams, be abejo, galima įvairiai. Performanso (escape room su aktoriais) metu dažnai vaidinantieji nukreipia tinkama linkme, galbūt apšviečia kur reikia skirti dėmesį, gal užmena mįslę… Kitur pagalbos ir užuominos būna tekstinio formato – televizoriaus ekrane arba raštelių gavimas po durimis, į pašto dėžutę. Populiariausias būdas suteikti dalyviams informacijos  yra per raciją. Norą, ar kad pats operatorius įsitrauktų į jūsų pramogą, kuomet tiki yra reikalas, ar tik tuomet kai jūs prašysite, geriausia pareikšti dar prieš prasidedant žaidimui.

Užuomina skirta parodyti žaidėjams tinkamą kryptį, o pagalba yra galvosūkio esmės, priemonių galimybių pateikimas. Jei žaidimo valdovas jūsų ko nors paklausia, primena ar nusako kur dėmeso centras, tai tik užuomina bei nesiskaito kaip pagalba pagalba. Jei pasakoma informacija susijusi su galvosūkiu, tik tada traktuojama kaip pasakinėjimas.

Komandos ir jų nariai dažnai nusimena po žaidimo, jei jiems reikėjo daugybės pagalbų, tačiau norime atkreipti dėmesį, kad to prašyti visai ne gėda.“ Insight Out“  kolektyvas puikiai supranta, kaip sunku tai daryti, o kartais tarp žaidėjų kyla ginčas, kuris tai turėtų daryti. Taigi protingas ir empatiškas operatorius pats užklaus, jei atidžiai prižiūri ir pastebi tokią situaciją.

Pagelbėjimas yra lyg degtukas  tamsoje. Kurį laiką dega ir apšviečia tai, ko komandai reikia, bet po to užgęsta. Ir vėlei reikia dar vieno degtuko-pagalbininko.  Kol pasakinėjimas žaidėjų galvose, nepamirštas, patartina mąstyti ir vadovautis suteikta informacija. Jei kažkas nesuprasta, pasitikslinkite pas žaidimo prižiūrėtoją, jis papildys ar kitaip pateiks jums tik ką pasakytą dalyką.

Escape room‘e gali būti ir gan kompleksinių galvosūkių ar užduočių. Tai reiškia jie sudaryti iš aibės elementų, reikalauja keletos bandymų, mėginimų ir sprendimų. Kai taip kūrėjų sumanyta, gali ir velnias koją nusisukt, tad geriau prašykite savo angelo sargo (žaidimo valdovo) pagalbos ar užuominos. Rekomenduojame!

Būna kambarių, kur yra limituotas pagalbų skaičius. Kai rezervuojate pramogą, siūlome gerai pasidomėti, ar šis aspektas nebūdingas išsirinktam kambariui. Jei taip, tuomet naujokams gali būti rimtas iššūkis, o net patyrusios komandos turi apgalvoti, kaip tinkamai ir kada klausti, jog  gautų iš to daugiausiai naudos. Aišku, praėję tokį užduočių kambarį labai savimi didžiuositės. Tačiau įspėjame, būkite atsargūs! Cha cha…

Kaip ten bebūtų, jei pagalbos ir užuominos reikalingos gyvenime, tai ir pabėgimo kambaryje jos pravers. Nesidrovėkite klausti ir sulaukti pagalbos!  Gerų jums visiems žaidimų.